tisdag 30 november 2010

Miss you love

det blev ett litet genombrott igår på jobbet. egentligen inte så litet heller. om jag hade kunnat berätta så hade jag gjort det, men tyvärr kan jag inte. fantastiskt att det hände, men synd att det tog så lång tid. så kan man sammanfatta det. Hade även ett samtal med mina 2 extra mammor. Det kändes både bra och dåligt på samma sätt. det sköna är att dom verkligen förstår mig och stöttar till 100%. jag är glad att jag har dom här!

nästa gång jag går på ikea med mamma ska jag se till att hon har ätit något INNAN vi går in, och inte när hon går ut. Lisa kom med ett bra tips faktiskt. Festis brukar ju fungera till barn så hon tyckte jag kunde prova det nästa gång. helt klart!

imorgon är det dags för utförsäljningen också, kommer helt klart bli grymt!! jag har redan spanat in vad jag ska kasta mig över. haha. har styrt upp värsta taktiken om vad jag tar först och går till sedan. det gäller att vara listig!

vad händer i helgen förresten ? känner mig helt yr över att inte ha det minsta lilla planerat på en helg. det känns fantastiskt och förvirrande på samma gång. förslag mottages gärna!



I don't know what my future holds
or who I'll choose to love me
But I can tell you where I'm from
And who loved me to life

And so it is a part of my
courageous plan to leave
With a broken heart
Tucked away under my sleeve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar