måndag 1 november 2010

Stjärnfallet

Mycket har hänt fast ändå inte. Vad jag menar med mycket är att det har varit 2st oerhört turbulenta veckor som rört om mycket i grytan. Utgången som resulterade i kaos fick mig att må oerhört dåligt och jag gör det även fortfarande. Det i sin tur fick mig att fundera och reflektera lite över mitt liv och jag tror att jag har kommit fram till några riktigt bra saker. Jag känner att jag saknar Norrland så oerhört mycket och jag tror att jag har gjort mitt i storstaden. Jag saknar min familj och mina vänner där hemma så oerhört mycket och det är inte längre som det en gång var här i stockholm. Ett samtal med chefen väntar nästa vecka och sedan får jag ta det utifrån vad som händer under mötet. Det återstår att se helt enkelt men jag har nog ganska klart för mig hur jag vill att det ska gå. Jag tror även att jag vet hur det kommer gå. vi får se som sagt!

Det har hur som helst varit en helt fantastisk helg och jag önskar att det vore fler av dessa. En utgång vankades i fredag och det blev utgång för hela slanten. Sköl vodkan gjorde sitt och sen behöver vi inte nämna mer om den efterfesten. eller var det förfesten? fest hur som helst! What happens on konstgjutarvägen, stays on konstgjutarvägen. Jag gillar dock att kontakten med fröken Molin har upptagits, för så roligt som jag har med henne går inte att beskriva med ord!

På lördagen var det dags för match och jag fick spö av den muterade kvinnan på plan. vi förlorade med 2-8 efter att ha slitit som djur och gladast var nog räven. på kvällen fick jag besök av världens finaste Ida Byström och det firade vi med maxmål och en hel kväll med godis, chips och mycket prat. jag bara älskar den människan, så oerhört underbar!

På söndagen var det match igen och det blev kontrasternas kontrast. Vi vann med 9-0 och jag fick till 3 ass. Gjorde personligen en sämre match än förra tyckte jag, men ändå ett godkänt betyg.

Den här veckan vankas det en tur ner till södertälje ikväll, eventuellt bio med fröken molin, träningsmatch och helgen kvarstår att planeras.





I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah; it was only just a dream.
So I travel back, down that road
Will she come back? No one knows
I realize, yeah, it was only just a dream

1 kommentar:

  1. Det värmde! Det är roligt att du tycker jag är rolig, jag tycker också att du är rolig, inte roligare än mig men rolig, puzZZzz

    SvaraRadera