fredag 12 november 2010

Happy birthday!

Vilken fantastisk dag att fylla år på ändå, en fredag!! Det var ju inte direkt igår. snarare typ 7 år sedan, eller 6 år... hur man nu räknar ut sånt där. hur som helst, sjukt fördelaktigt att det är en fredag. som upplagt för fest!

sen har jag upptäckt ett litet problem med mamma. ibland är det inte så litet heller. det gäller hennes oro. det finns ju dom som kan vara någorlunda oroliga, och sedan dom som är katastrofalt oroliga. mamma hör till det sistnämnda. problemet uppstår när man ska ut och festa. om jag ringer och är för full, så blir hon orolig över det.. och ringer man inte så blir hon lika orolig över det också. jag undrar vilket som är bäst? hon skyller på att hon är mamma och orolig över sitt barn. min undran är då, har inte pappa barn också? men det var inte samma sak tydligen. nåväl.

som sagt, fredag idag. som jag har längtat! alla är så söta och hur många som helst har redan grattat mig. söta maria på jobbet skickade till och med ut ett mail till alla så ingen skulle glömma. how sweet!! nu hoppas jag på tårta och blommor så är denna (korta) arbetsdag fulländad, jag slutar nämligen två idag. ohh, så fördelaktigt! sedan väntar NK med fröken Molin för att hälsa på Lila, sminkning på makeup store, middag hemma, mamma kommer och sedan börjar festen! åh som jag längtar! så kommer alla vara samlade igen! marcus, sofie, rebecka, erick, victoria.. hela gänget! jag har egentligen inga stora förväntningar på själva festen att det ska vara mycket folk eller kanske världens bästa utgång... det kvittar faktiskt om jag ska vara ärlig. bara det att hela gänget är samlade betyder nog mycket! så himla roligt. vilken fantastisk fredag det här kommer bli!!




Idag är ingen vanlig dag för det är Jennys födelsedag, hurra hurra hurra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar