måndag 22 november 2010

längesen

vilken fantastisk helg det har varit! jag har sovit längre än vad jag varit vaken och det har varit behövligt på alla sätt och vis. jag har fått ett munsår igen och jag tror att det är för att det mesta börjar släppa nu känns det som. det är några små pusselbitar kvar som gnager men jag hoppas att det löser sig under veckan. det kvarstår att se.

fredagens planering är i fullgång och jag tvivlar inte på att festen hos kalle kommer bli klockren! jag hoppas på att så många som möjligt kommer dit och firar med oss! men först blir det gomiddag hemma hos mor och far vilket jag ser minst lika mkt framemot. lördagen kommer bara tillbringas hemma under en lugn och mysig kväll. känns även bra att elvis får stanna hemma så blir det nog lugnt för oss alla.

var iaf på bio igår och såg filmen om Cornelis. Vilken man han var egentligen. Gjorde sån fantastisk musik men var en stor jävla idiot till karl. Filmen var iaf helt klart sevärd, dock kanske man inte behöver bekosta sig för att se den på bio, utan man kan lika gärna vänta tills den går att hyra eller ladda hem. vad man nu vill.

skönt även att juldagen hemma redan är bestämd! en kväll med alla brudar samlade tillsammans kan bara inte gå fel. kommer bli helt fantastiskt!

ju mer jag tänker på det så inser jag verkligen att jag måste bort ifrån sthlm. bort från staden och bort från människorna. det är så mkt skit här. sthlm är en helt fantastisk stad att besöka nångång nu och då... men att bo här, svar nej! jag får ont i magen bara jag tänker på allting.

ett nytt liv startar efter nyårsafton, och det kan jag lova er. mitt första nyårslöfte på väldigt många år.

och jag lever kvar på känslan av dig från i fredags. du är bara så jäkla bra! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar