tisdag 23 november 2010

just a dream


Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig


igår var det träning och jag förstörde mitt knä totalt. egentligen båda, men ena känns ändå lite bättre än det andra som nu är svullet och ont. smart att fet vurpa innan träning på stengolv. inget jag rekommenderar. sen att bli fälld under match och landa på precis samma ställe på knät är inget jag heller rekommenderar.

jag hoppas verkligen tiden går fort fram tills jul nu. jag börjar bli så trött på allt här nere. det är bara så mkt tjaffs och skit hela tiden som bara drar energi ifrån mig hela tiden. jag orkar verkligen inte. jag har ingen ork till att varken bry mig eller göra något åt saker. jag orkar inte att hela tiden vara engagerad i saker, sånt som ska lösas och diskuteras och intriger hit och dit. jag vill bara att allt ska vara bra. jag orkar inte, okej ?! det blir bara trams herr carlsson!

sen hoppas jag att fröken molin får ledigt på frädag så hon kan joina oss under den fantastiska festen! det vore top notch. hon skulle lätt få fyra av fem toasts av mig då.

jag längtar till helgen. fruktansvärt mkt. första advent på söndag också. fantastiskt är ordet!

skadan är redan skedd. så nu lämnar jag det där. klart slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar