tisdag 16 november 2010

kärlekshistoria

i brist på annat så snodde jag en listjävel, även kallad.

Hur lång är du? 181 centimeter
Vilken är den senaste filmen du sett? The social network
Vem ringde du senast? Maharaja
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "vi har redan lagt ett bud på bussen, men tack för tipset" till min morbror.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, utan tvekan.
Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna.
Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken, tror jag. får kolla med mamma!
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Maharaja, alltid hon!
Hur stor är din säng? 140, sådär lagom.
Sover du med eller utan kläder på dig? om jag sover ensam är det alltid pyjamas på!
Hur många kuddar har du i sängen? 9st. alla används dock inte.
Vilka städer har du bott i? Övik och Stockholm. Kapstaden om det räknas.
Tycker du om kaffe? möjligtvis en droppe på en sockerbit
Sover du på någon särskild sida? höger
Känner du någon med samma födelsedag som din? JImmy och jag tror, leonardo dicaprio
Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång, i phuket dessutom
Vad spenderar du helst pengar på? Smycken
Vilket är ditt favorit program på TV? Ugly betty var det, men nu är det Greys!
Vem är den roligaste människan du känner? Maharaja och tjäppen
Sover du med gosedjur? Elvis och illern göran
Vad har du för ringsignal? Ericssons orginal på lånemobil och hey soul sister på min egen
Vilken var den senaste boken du läste? Kokain
Läser du dagstidningen? Metro, svar ja!
Prenumererar du på någon veckotidning? Vi får alla på jobbet
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Alltid NRJ
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Demo order beauty
Vem var/är din favoritlärare på gymnasiet? Mattias
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Två nätter på scoutläger, sen fick pappa hämta mig
Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? Nicklas



BOJ ikväll. annars inget extraordinärt att rapportera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar