onsdag 24 november 2010

desire


Det går ett hjärtligt litet tag, sen tillhör jag ett slag för sig;
ett slag till intet dömt
Ja, snart är allt i tystnad bortglömt
Stackars dumma "lilla mig"
Ja, en dag försvinner jag ur Dina ögon,
som en svår och jobbig grej



idag blir det ingen träning. jag varken orkar eller hinner. har dessvärre ingen lust för fem öre. det blir iaf egen träning hemma istället, alltid nått. tur man har söta A som alltid ställer upp när man vill träna.

igår kunde jag verkligen inte hålla mig längre. jag brukar ju ha första advent som princip, men nu gick det bara inte. jag tog upp min julgran igår och dekorerade min adventsstake. så mysigt. sedan blir det riktigt julfint när mamma kommer ner och vi byter lite gardiner och sånt. sätter upp stjärnorna i köket och fixar med ljuslyktor. kommer bli super bra!

imorgon är det äntligen dags för hemfärd. gud vad jag längtar. ska bli spännande att få berätta om min plan för mor och far också. har ju nämnt den för några och hittils har reaktionerna endast varit positiva.

enligt ryktesvägen så börjar tydligen På Spåret på fredag också. kan det bli bättre?! som jag har längtat!! finns nog inget program jag tycker så mkt om som just det. möjligtvis ligger Så mycket bättre i närheten, men det toppar inte på spåret!! jag hoppas mor och far faktiskt kan spela in det avsnittet så vi kan se det tillsammans på lördag istället. det vore trevligt.



nåväl, vad är väl en bal på slottet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar