torsdag 18 november 2010

life after you

jag har feber, hostar snart upp allt inre och hinkar snor för 3 kronern litern som pappa skulle ha uttryckt det. men jag är på jobbet. tänkte gå runt och hosta på alla snart!

nästa helg åker jag hem, vilket känns förjävla skönt! får skjuss av fredrik till sundsvall och sen blir det antingen buss eller hämtning där. kommer bli en grym roadtrip! tror jag ska blanda lite groggar innan och fira längs vägen! elvis får nog stanna hemma och fröken molin får klappa lite på honom. det är nog bäst för både honom och mina andra två katter där hemma.

pratade med min kära kusin igår som eventuellt kommer fixa mer SKÖL åt mig. isf är mitt liv räddat och jag kommer vara honom evigt tacksam. den bästa vodkan i världen! kanske man till och med har kvar av den till nyårsafton och juldagen! nice!

sen vill jag nog inte vara kvar här mer. om någon vill dela en 3a med mig i övik så hör av er!

jag håller typ på att fundera ihjäl mig över hur allting ska bli, kommer bli eller borde bli. eller hur jag vill att det ska bli. ni fattar grejen va? det är förvirrande, minst sagt. sen när man aldrig får svar på frågor heller blir man galen. baah!

nåväl, fest nästa helg i övik? jag tror det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar