lördag 20 november 2010

så mycket bättre


Bort från en stad som andas tungt

Till en plats där allt är lugnt
I en bil med alla tankarna


vanligtvis brukar jag alltid avsluta mina inlägg med en text som passar för dagen, denna gång blev det i början. tycker den säger allting rätt bra. hörde den precis på Så mycket bättre och bara kände att det var så rätt. Petter och DiLeva är mina två nya älsklingar. vilka fantastiska människor!

det känns faktiskt som att de flesta pusselbitarna har fallit på plats nu. jag tror att jag äntligen vet. det känns iaf som så. efter att ha kollat idén med Gunilla så känner jag mig bara starkare på min plan. jag tror att det ligger helt rätt i tiden, och helt rätt för mig. domen kommer på fredag, då ska den avslöjas för mor och far. spännande! några detaljer ska fortfarande lösas och det gör det förhoppningsvis i kommande vecka. jag hoppas på det bästa nu, för det känns så rätt. hela jag skiner upp så fort jag tänker på det, även fast jag vet vad som isf väntar. nåväl. planen kommer så småningom även att avslöjas för er, så fort allting ligger på plats.

Oscar sa något idag som jag kände var så rätt.
"Jenny, jag har aldrig sett dig som någon storstadstjej, för mig är du en liten idyll"
Det är nog inte för inte min favoritdoft från jobbet heter Idylle heller.

Kvällen igår var den mest fantastiska på länge. Du är någon som ger mig så mycket kärlek, även fast du själv inte vet om det. jag är tacksam för det. sånt behövs i vintermörkret.

på måndag vankas det träning, tisdag ledig, onsdag träning och på torsdag bär det iväg. jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar