torsdag 11 november 2010

glasvegas

det är tur att maria finns och upptäcker mina stavfäl. hur skulle jag klara mig utan henne? dessvärre så är ju min kära mobil på lagning så jag har nu en gammal ericsson mobil med T9. det kanske förhoppningsvis går bättre att stava med den, med tanke på att X10:an tar bort bokstäver. Fast nu kanske det blir helt andra ord istället. jag säger bara quittrarara.

nu är det bara en sketen dag kvar. konstigt nog så är jag glad idag, enbart för att det är fredag imorgon. hur glad kommer jag inte vara då säg?! vilken dag det kommer bli. tårta på jobbet, sminkad på makeup store, NK med fröken molin, middag och drink ute, mamma kommer ner och sen fest hela kvällen/natten/morgonen lång. och jag är så glad att ni alla kommer vara där!! fröken molin, palmgrens och min lilla sofie! the best of the best så att säga. sedan hoppas jag innerligt på lite spontana besök av vissa senare på kvällen. men det återstår att se om lyckan kan bli total!

lördagen kommer tillbringas ute i vaxholm med pantertanterna. ett minst lika trevligt sällskap! förhoppningsvis med riktigt god middag och dryck till.

idag efter jobbet blir det iaf skoletande och lite inköp till imorgon, som snacks och annat! sedan blir det städning för hela slanten. roligare kan man ju ha det, men men! fint ska de va tills mamma kommer. och fan ta henne om hon klagar den här gången. då kommer jag aldrig mer städa!




"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det pest
Men fredag är ändå den dagen som känns bäst
Ge mig då fest, det gillar jag mest
Fest på fredag, det enda jag vill ha
Fest på fredag, då mår man riktigt bra
Fest på fredag, vad var det jag sa?
Jag vill ha fredag idag!"


efter lite justeringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar