måndag 15 november 2010

speechless

jag ville verkligen aldrig att denna helg skulle ta slut. den har varit så himla fantastisk, och jag hade min bästa födelsedag någonsin!

fredagen blev precis som den var planerad, om än bättre! firad på jobbet med fika och blommor, NK efteråt med fröken molin, systämet, makeup store och sedan hem för lite käk. Sedan började festen! Det var såna fantastiska människor som kom och gjorde kvällen till den bästa på länge! Ingen kände egentligen någon men alla hade så oerhört trevligt tillsammans. Och what happens on konstgjutarvägen, stays on konstgjutarvägen. kort och gott, en perfekt afton!

sedan tycker jag det är lite trist med människor som inte kan ta bättre ansvar än dom gör över att höra av sig. har man sagt att man ska göra det så får man faktiskt göra det också. man kanske inte alltid har tid, men att skicka ett sms och säga att man inte har tid, är också ett sätt att höra av sig. och det tar fasen ingen lång tid att göra det. börjar bli lite less på folk som säger att dom ska höra av sig och sedan inte gör det. ansvar människor, ansvar!!

lördagen var i sig också helt perfekt med en lugn afton ute på vaxholm med pantertanterna! världens godaste middag och underbara presenter!! efter en sådan här bra helg så somnade jag pladask i soffan.

match spelades igår och jag fick en hand mindre. var så jävla pepp på match och det gick bara piss. lite trist när man verkligen är så peppad och ingenting går ens väg! vi dubblade iaf en spelare i vår zon, sedan höjde hon klubban för att försöka skjuta iväg bollen och då fastnade mina fingrar i hennes blad, och sedan slet hon iväg klubban. med mina fingrar i. mindre skönt kan jag lova.

mycket jag vill ha sagt men lite som blir det. nåväl. på fredag är det möte med Caroline, vi får se hur det går. innan dess måste jag ha funderat ut hur jag vill göra och ha det. lycka till jenny, lycka till!


Tack alla än en gång som kom i fredags och gjorde kvällen till den bästa födelsedagen någonsin!



jag rekommenderar varmt Speechless med Michael jackson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar