tisdag 27 juli 2010

you do tonight.

idag blev det träning på morgonen faktiskt. kände att tid inte riktigt finns till senare i eftermiddag så det blev till att kliva upp tidigt och ge sig ut. eftersom jag inte mått eller mår särskilt bra och mitt öga är helt cp så blev det hyffsat lugnt ändå, men det var ju iaf bättre än inget. styrketräning blev desto hårdare istället och det känns i magen idag.

idag kommer mor och far ner och det blir spännande att se vad denna vecka kommer att ge. jag vill ju helst ha 170 saker inplanerat medans dom inte alls vill planera något. så vi får se helt enkelt vad det blir. jag har iaf några idéer för lördagen, så vi får se om dom nappar på detta eller inte.

denna och nästa vecka har jag även jouren på BOJ. dom som trodde att det skulle vara lugnt där hade otroligt fel iaf för det bara rasslar in ärenden som jag egentligen känner att jag inte riktigt har tid för, men jag gör mitt bästa iaf och man blir rätt så glad själv när man hör att ett litet samtal kan glädja så oerhört mkt hos någon annan. då känns det riktigt uppskattat!

sedan ska jag även hämta elvis klättersak hos sofie. det blir fint! då får han äntligen hoppa omkring bäst han vill. får hoppas det blir en uppskattad sak hos honom. och kul att även sofie har insett charmen med norrland. jag kommer ihåg för några år sedan när hon sa "men det är ju så jävla tyst där, jag hade aldrig pallat" och när jag pratade med henne idag så lät det "åhh, men vi satt uppe på ett berg och bara njöt av utsikten!! och det var så himla lugnt och tyst där uppe jenny". jodå, jag vet! :) har saknat både henne och el maco. skönt att dom äntligen är på hemmaplan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar