torsdag 22 juli 2010

Ta vad du vill.

Igår var det som sagt träning igen och jag trodde redan innan att jag var död. hade så fruktansvärt ont i mina lår så det fanns inte. blev iaf en rätt lugn promenad innan med tanke på hur ont det gjorde, men blev lite mer styrka efteråt. helt färdig efteråt precis som det ska vara och idag känns det faktiskt rätt okej i kroppen ändå vilket är oerhört skönt. vilodag idag och det känns behövligt. imorgon ska jag lyckas åstadkomma ett morgonpass och det blir ju intressant att se hur levande jag är då. men ett stort plus i kanten till min tränare som står ut med mina svordomar. haha. du är toppen!

senare på kvällen fick jag även besök och det var oerhört efterlängtat. det var ett halvår sedan vi träffades sist och jag har saknat dig oerhört mycket. önskar bara att allt kunde lösa sig för dig. du finns i mina tankar iaf.

ikväll efter jobbet blir det en liten joggingrunda och sedan blir det tvättning och packning för fulla muggar. imorgon bär det ju som sagt av till norrland direkt efter jobbet och jag hade turen att hitta en hertzbil till sundsvall. denna gången får elvis följa med mig på jobbet också så det blir spännande att se hur det går. och min snälla tränare som ger mig skjuts på morgonen också, obetalbart!! grymt skönt att slippa släpa på alla saker, och elvis är så mkt lugnare i en bil också. blir skönt att komma hem.

om du tillslut vartenda år enbart fick en röd ferraribil i julklapp/present så skulle du tillslut vara less på det också, eller hur?

nåväl, slut på bitterhet. var tvungen att skriva av mig detta iaf. jag åker hem imorgon som sagt, det blir skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar