torsdag 15 juli 2010

hard work work!

den här veckan ska jag äta chips, godis och glass. haha. inte i stora mängder, men jag ska passa på. nästa vecka, eller till och med på söndag så börjar allvaret! jag har gått och skaffat mig en alldeles egen personal trainer! fick information idag om att innebandyn drar igång v32, fick en liten skvätt panik där. det är alltså tänkt att jag då ska ha kondition, vilket nu är helt obefintlig. så det är dags att ta tag i skiten! behöver ändå komma lite i form till vår resa så man vågar visa sig ute i bikini. eller vågar och vågar, det gör jag iofs redan nu, men iaf trivas lite med det. för just nu gör jag inte det så det känns riktigt skönt att försöka komma igång. tanken är träning varje dag v29 och sedan får jag ett schema som jag själv ska följa. om detta funkar och jag dessutom lyckas tappa några kilon så har jag lovat min tränare att han ska få 3st parfymer som tack. det återstår helt enkelt att se hur det går. jag är helt övertygad om att han kommer köra slut på mig helt och hållet och jag kommer svära åt honom, men det är sånt man får ta helt enkelt. jag tror på det här iaf och det känns grymt.

jag lovar att uppdatera er här på bloggen hur han slavar med mig och hur pass mkt jag svär åt honom. inget skall gå er förbi. så håll i hatten nu!


för tillfället på jobbet så är jag pressansvarig, kundtjänstansvarig, har hand om receptionen, posthanteringen, faktureringen, städning och disk. Nästa vecka är jag dessutom helt ensam. fan vad jag ska leva rövare här då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar