fredag 23 juli 2010

genom eld

idag var det dödens morgon. somnade kl ett och upp klockan sex för träning. vem fasen pallar att träna på morgonen egentligen? ja inte jag iaf. trodde på fullaste allvar att jag skulle dö minst 3ggr bara under joggningen/powerwalken, har iaf hittils aldrig varit så slut på som jag var då. men som oftast med träning så är det skönt att man gjort det efteråt. styrketräningen drog igång efteråt och nu kände jag att jag till och med kunde göra lite extra ryggups, vad är detta?! dom första situpsen trodde jag att jag skulle dö igen, har sån sjuk träningsvärk i magen.. men sen var det som att andra vändan gick utan problem. vet inte om jag låg eller satt på något annat sätt. nåväl. döden idag var iaf utfallsstegen. fyfaen säger jag bara. nästa vecka blir iaf intressant att se hur det går att klara själv. jag har fått ett schema jag ska följa och jag ska verkligen göra mitt bästa. en sak är ju iaf att jag har gått ner 4kg bara denna vecka. och då har det egentligen inte varit min tanke, eftersom det är konditionen jag vill åt. men det e nice som en annan brukar säga! nu blir det iaf vila i helgen och sen nästa vecka är det på't igen. fick iaf ett roligt sms imorse:

"Får jag fråga just vad fan du håller på med, ska du deltaga i Friidrotts-EM eller varför en galen mängd träning?"

Där fick iaf jag mig ett gott skratt. Nicklas är rolig han.


Och idag har jag elvis med mig på jobbet och det går hur bra som helst. han har sovit hela dagen i konferensrummet så det är bra. Efter jobbet så bär det direkt iväg hem mot kära övik. Har en liten skitbil den här gången men den verkar gå rätt bra ändå så vi får se hur lång tid det tar. det tog iaf mig en evighet att ens hitta backen på den där bilen. det var en sån där backen sitter bredvid ettan, och hittils när jag kört såna bilar har det isf varit som en knack på spaken man trycker in och drar växeln dit, eller så har det varit att man ska trycka ner själva växelspaken när man ska få in backen. men så var det såklart inte nu. jag skojar inte när jag säger att jag satt 15min i bilen och letade efter en knapp eller vad fan som helst, tills jag bestämmer mig för att ringa pappa. och precis då kommer jag på det. det var ingen knapp och det kvar inget man skulle trycka ner. snarare dra upp. blondin jenny var i farten igen. men nåväl, jag kom ju på det iaf, det är ju alltid något.

imorgon blir en fartfylld dag med ett thailändskt bröllop hela dagen och sedan blir det utgång med kalle, vilket jag ser framemot oerhört mkt!


och förlåt om ni tog åt er så mkt. det var som sagt inte alls min mening utan bara få uttrycka mina känslor som jag hade, och det handlade som sagt inte om er, snarare om det som varit. men som sagt, i'm sorry 'bout that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar