tisdag 13 juli 2010

cause this is africa





Cause this is Africa!



Man behöver bara titta på bilderna och förstå varför jag saknar Sydafrika. Jag vill så otroligt gärna dit igen och jag önskar verkligen att jag hade pengar till det. Jag vill hälsa på mina två gringos och ge longstreet en riktig omgång. Jag vill åka runt på vingårdarna och dricka vin dagarna i ända. Jag vill se fantastiska djur. Uppleva den otroligt mysiga hamnstaden Hermanus igen. Sitta uppe på Taffelberget och bara njuta av utsikten. Vandra runt i Waterfront och lyssna på panta-mera gubbarna. Jag vill verkligen dit igen, och Freshlyground får mig att minnas. Ni har säkert hört deras nya låt med Shakira, Waka Waka. men Zithande och I am the man, det är Afrika för mig.

1 kommentar:

  1. Oh vi saknar our gringa loca KRAM
    El gringo sin pantalones i Africa

    SvaraRadera