torsdag 29 juli 2010

My mama said: you can't hurry love

jag vill också känna kärlek. jag saknar det nått så oerhört mkt i mitt liv, och jag ser alla andra runtomkring mig hitta den. alla säger till mig att den kommer, och det tror jag säkert. det tvekar jag nästan inte på. men jag har väl ändå ingen lust att hitta den när jag är 30, 40 eller 50. hade ju varit trevligt om man iaf kunde få en liten försmak på den nu. Tre gånger har jag varit kär. Den första flyttade till usa, den andra till spanien och den tredje kan av andra anledningar inte ha ett förhållande. seriöst liksom ?! jag tycker det är dags för den fjärde riktiga gången nu. inge mer trams nu herr carlsson, som en annan man en gång sade. nåväl, vad är väl en bal på slotten.

jag har verkligen lust att åka till sundsvall nästa fredag för att se takida live. att jag missade deras konsert här i sthlm grämer mig lite grann faktiskt. visst, jag fick se dem i enköping men takida gör sig helt enkelt bättre på vissa ställen, och jag vill se dem igen nästa fredag. det blir säkert inte av, men jag skulle iaf vilja.

nästa söndag är det iaf dags för winnerbäck med kära sofie och det kommer bli helt fantastiskt. jag bara hoppas på vackert väder så skulle det vara som pricken över i:et. tårar kommer säkert att fällas precis som vanligt när elegi spelas. den är så fruktansvärt vacker!

efter jobbet idag är det dags för bio med fröken molin! kommer bli fantastiskt roligt och jag hoppas att inception håller vad den lovar. eller snarare vad alla andra lovar om den. den kommer säkert få fyra av fem toasts!

sen får vi se om det blir grönan eller inte på fredag. utbröt ju tydligen världens missförstånd så vi får se helt enkelt hur det blir. nåväl.


back to work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar