fredag 30 juli 2010

movie night

igår skulle jag och fröken molin på bio i heron city. OM vi kommer ut, vi kom knappt dit. och då menar jag verkligen att vi knappt höll på att komma dit. vi skulle svänga höger i rondellen ovanför ikea in mot heron, då vi ser en stor vattenpöl. och visst, det såg ut att vara mkt vatten men vi tänkte inte att det skulle vara så mkt vatten som det verkligen var. för det var SJUKT mkt vatten. och om man ska köra genom en vattenpöl så gäller det att ha full fart! när vattnet sedan höll på att stiga ovanför motorhuven så var det inte lika roligt längre. alltså, ni kan inte ens föreställa er hur sjukt läskigt det var men vi körde på. och det gick ju bra tillslut. parkeringshuset var till och med avstängt pga översvämning. det var sånt jävla väder igår så det var galet. men vi kom fram tillslut och fick oss varsin chips och cola och sedan bar det iväg in mot inception. jag tror att filmen påverkade mig rätt mkt med tanke på att jag drömde 3 drömmar i min dröm. då snackar vi djupa intryck. filmen var helt fantastiskt bra och ni som inte har sett den borde verkligen se den!!

idag vet jag inte riktigt alls vad som händer. jag har kaos på jobbet idag och får se om allting hinns med. grönan är/var inplanerad med sofie och marcus och jag hoppas verkligen att jag hinner göra allt på mitt jobb så vi kan gå dit. för som jag har längtat efter att gå på gröna lund!! sedan ikväll blir det middag med lindströms och perssons och jag hoppas kvällen avslutas med lite spel!

såg även att oskar linnros gästar gröna lund på sommarkrysset nästa lördag vilket ger ett givet besök på gröna lund från min sida då. jag måste bara få se denna snygga skapelse live, sjunga från och med du. oh vilken känsla det lär vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar