fredag 16 juli 2010

Kapten Klänning.

Eller som han nu heter; Göran Lindberg. En sak stör jag mig på så oerhört mycket i alla diskussioner och artiklar om honom. och det är inte själva våldtäckten, för den är fruktansvärd, men på det sätt han tydligen ska ha våldfört sig på dom. Nu är det ju faktiskt så att alla är vi olika när det kommer till sex, och alla gillar olika saker. Bara för att någon annan gillar något som jag inte gör, betyder det ju inte att det är fel eller äckligt. Nu ska Göran tydligen ha använt leksaker, tillbehör såsom piskor och liknande, strypsex, bälten och andra saker. Och, grejen med det hela är att det är fruktansvärt att göra såhär mot någon som verkligen inte vill, men... att i artiklarna skriva att han är äcklig och onormal bara för att han nu gillar dessa saker stör mig nå fruktansvärt. Missförstå mig rätt, att våldta någon annan är bland det absolut värsta som finns och jag hatar honom i all evighet för att han har gjort det mot dessa tjejer. på DET sättet är han onormal, men inte för att han tänder på BDSM lekar. för det finns det så oerhört många fler som går igång på, och dom är absolut inte äckliga eller onormala på något sätt, dom gillar bara andra saker. och DET stör mig, att folk skriver detta om honom.

bara det jag ville påpeka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar