tisdag 20 juli 2010

the thanks i get

igår var det alltså dags för första hårdträningsdagen med allt vad det innebar. maten gick faktiskt oerhört bra igår och inga problem med det. värre med träningen. och till råga på allt skulle jag ha en tröja OVANPÅ min träningströja. jag höll seriöst på att smälta bort. kanske det som var meningen iofs, men ändå. gick och joggade lite och även om det var jobbigt så kändes det ändå precis lagomt på något sätt. jag trodde ju att styrketräningen skulle just vara min styrka men ack så fel jag hade. haha. mina muskler verkar snarare ha tynat bort nu på senare tid, men det känns idag iaf att dom fortfarande finns kvar. ack så det känns! att sätta sig ner eller resa sig från en stol är rena döden. och ikväll är det tydligen träning igen. hur i hela friden ska det här gå ?! nåväl, det får lov att gå. målet som finns ska iaf uppnås, så enkelt är det.

den här sommaren suger fet häst, bara för er som ville veta. eller inte veta för den delen för det fick ni just. den absolut sämsta på länge. och nu tänker ni: men neeeeeej, vi har ju haft så fint väääääder. ja och vad fan gör det när man sitter inne och jobbar hela sommaren då? sjukt tragiskt. inga pengar att göra något för och alla bara åker runt och flänger på sin semester och jag är kvar här. själv. det suger. som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar