fredag 16 juli 2010

end is near.

så, då var det kört. jag kommer att dö nästa vecka. min personal trainer skickar ett matschema till mig, och jag får en smärre hjärtattack när jag till min förfäran ser att kött inte står med på listan. men jag tänkte väl att han säkert bara har glömt det. men det hade han visst inte. vid det här laget har jag hjärtstillestånd. hur tänkte han nu? jag ska alltså leva på fisk och kyckling. hör ni hur det låter? fisk........ och kyckling.......! det är typ som att servera sallad åt ett lejon. på allvar. kött är min kost. det är typ hela min kost. det är fan mitt liv. även om det är grymt att vara utan dricka och chips, så VET jag att jag kan vara det om jag bestämt mig för det. men kött?!?! seriöst?!?!? min kropp kommer att gå in i abstinens efter det. min kropp kommer inte att överleva den chockerande förändringen. jag kommer nog att dö.


ikväll blir det iaf fest! jag och petra ska styra skutan mot värmland som har bosatt sig i rotebro. där blir det grill och kubb för hela slanten! ska bli så otroligt roligt att både träffa petra och värmland igen! "idag ska vi tala om hästar, och inte vilka hästar som helst... utan flooooodhästar! det blir mkt sånt ikväll. och jag ska vinna i kubb. bara så ni vet!


morgondagen tycks se osäker ut också. herr A verkar ha gått i ide.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar