onsdag 28 juli 2010

en plats i solen

bitterheten håller i sig och nu har jag dessutom blivit sjuk också. mår halvt illa hela tiden, mitt ena öga har ögonfluss och min hals har kraschat ihop. kan ha att göra med att jag inte sover något. men vem vet!

det har börjat kännas så himla tomt här nere igen. alla vännerna verkar vara utflugna på egna äventyr, ensam på kontoret, ensam hemma, nära och kära i norrland... allt känns bara så himla långt ifrån. jag hade det fantastiskt hemma och det var så kul att träffa kalle också som jag typ inte träffat på kanske två år. jag har saknat sånt. allt känns så tillfälligt på något sätt här nere, och jag är rädd för att tappa det enda som fått mig att känna mig lite som hemma. instabilitet skulle jag vilja kalla det hela. sen kommer föräldrarna ner hit och har heller ingenting planerat vilket också känns trist. men men. ibland måste man som sagt bara få skriva av sig lite.

igår var iaf en oerhört mysig kväll. vi satt ute på lindströms altan och käkade en oerhört god middag och bara njöt av sommaren. jag har verkligen saknat vår altan hemma och att kunna sitta ute och äta när det är ljuva sommarkvällar! hoppas på liknande ikväll faktiskt då hela lindströms familj är inbjuden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar