lördag 17 juli 2010

en svår och jobbig grej

ibland måste man se på saker från någon annans håll och inte bara sitt eget. hur du uppfattar saker behöver inte vara på samma sätt som jag gör. och dina konsekvenser kanske inte blir samma som mina efter beslut som du har fattat. jag vill att du ska tänka på det, för det här var sista gången. det är alltid mig det drabbar. när det är fler gånger som blir inställda än som blir av, då är något fel. och så får det faktiskt inte vara. ibland kanske man faktiskt måste säga nej till andra saker för att man har planerat något annat. det är ungefär den 5e gången du nu säger att du ska gottgöra. jag bara undrar när det blir av. det är trist bara, att du ibland är så pass inne i ditt eget, att du inte ser andras. jag kommer alltid finnas där för dig, det vet du. men det gäller att det är tvärtom också.


jag vill iaf tacka dig Petra för en helt fantastisk kväll igår! det var så oerhört nice att bara sitta där uppe på berget och bara surra lite. och du som hade gjort iordning massa gott med ost och kex och lite frukt. helt underbart! det måste blir fler gånger. men som alltid så urartade kvällen och fyllan var ett faktum. vi joinade såklart ett annat gäng och johan fick tyvärr ge sig tillslut att han inte var kubbkungen,. det tog nog tyvärr hårt på stackarn, när han innan hade försökt att supa ner mig ännu mer enbart för att vinna. men ack så fel han hade. killarna vann iaf första omgången, efter att vi hade fått ner alla deras och missat kungen. alla våra fem stod så vackert kvar på sina platser. men den vinsten gav vi dom gärna! sedan blev jag utmanad, och det vet ni ju nu hur det gick. segerns sötma smakade fint!


idag blir det soffan och winnerbäck på hög nivå. det är en sådan dag idag.




Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två
Du har ett sätt att bara glömma,
när problemen tränger på

Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig
Jag räcker inte fram

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar