tisdag 31 augusti 2010

crimson sky

tyvärr så blev det ingen uppdatering dagen efter. det blev några dagar efter men det får ni ta. vi kan väl börja med festen tycker jag!

nu har jag iofs kommit av mig helt ifrån festen men den var helt fantastisk! det blev precis som jag hade sagt innan, förutom hollywoodfruarna. men det var rejäla goodiebags, öppen bar med gratis drinkar och Hoffmaestro som spelade skiten ur all överklass. jag var inget större fan av dom innan men jag kan lova er att jag är det nu. det var förmodligen deras sämsta spelning, men den absolut bästa jag varit med om. Grönan den 10e september är ett givet datum och jag och fröken molin kommer infinna oss där. garanterat! kvällen tog ju inte slut efter festen utan den fortsatte såklart med ett kärt återbesök på kajsas. och vilken kväll det blev! gratis är gott och 39kr var det jag gjorde av med och det kändes alldeles lagomt! ale ale alejandro blev festens höjdpunkt på många sätt och självklart efterfest på konstgjutarvägen 55. en kväll som bara måste göras om i precis samma sällskap. jag ser framemot det, å duå! haha.

torsdagen var som sagt inte direkt mkt att hurra för men kung på natten kung på dagen och självklart befann jag mig på jobbet. det bästa som kunde hända på hela veckan var ett elavbrott vilket förkortade dagen med 2h. någon besvarade mina böner! torsdagskvällen och natten sovdes bort för att sedan vakna 16h senare på fredagen. välbehövligt! helgen tillbringades sedan hemma med familj och släkt. tog dagen som den kom och gav mig ut på några löpturer. helgen har inte kunnat varit bättre! blev dessutom en vinst för mig och far över mor. sa jag att helgen inte hade kunnat varit bättre? hade kanske fel.

nu är man tillbaks i storstan iaf och nu är det bara 16 dagar kvar. fyfan vad nice! ikväll är det första mötet med BOJ efter sommaren och imorgon är det träning igen. NICE!


På återseende. hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar