onsdag 18 augusti 2010

tips från coachen

Jag har fått en ny favorit doft. Från början var det en doft jag verkligen inte alls tyckte om. verkligen inte. Men efter att ja känt doften några gånger, provat den på osv så älskar jag den. Det är min nya favorit och det är en rätt tung och kryddig doft. Inte alls en doft som passar alla och förmodligen en doft som inte många gillar, den är speciell. Men ack så underbar! Lite som mig själv. Speciell, passar inte alla men ack så underbar. haha! Ett tips från coachen iaf.
Prada Amber är namnet, och såhär skriver Eleven.se om doften:

"Prada är en exklusiv doft som passar alla kvinnor. Prada inleder med toppnoter av bergamott, exotiska frukter och mimosa för att sedan övergå i hjärtnoter av ros och patschuli. Doften avslutas med bland annat vanilj, sandelträ och tonkabönor. Prada är en träig orientalisk parfym som passar för dag- som kvällstid."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar