torsdag 12 augusti 2010

aldrig riktigt slut

igår blev det tyvärr ingen bio. fröken molin var en sann riddare i nöden igår och för det ger jag henne fyra av fem toasts. jag gick och la mig halv nio och sov hela natten. knäckt var bara förnamnet och det behövdes verkligen. idag är man som en ny människa!

en rolig sak som togs upp på sommarkonferensen, eller snarare efter konferensen på kvällen efter lite vin var mitt sätt att prata i telefon. jag skrattade så tårarna rann när maria berättade den bittra sanningen som jag inte ens själv tänkt på. men jag fick beröm också, det skall man inte glömma. det är nämligen såhär, att mellan samtalen kan jag ha en liten, bara en liten, tendens till att svära åt kunderna. och nu pratar vi mellan samtalen. jag måste liksom avreagera mig lite på dom och då svär och muttrar jag. maria har tydligen uppmärksammat detta och brukar sitta och skratta för sig själv när hon hör det. men hon gav mig som sagt också beröm, för hon tycker att jag bemöter alla kunder på ett oerhört trevligt sätt och låter så vääääldans glad när jag väl svarar. det skulle jag ha cred för och det tänker jag även ta åt mig av.

idag efter jobbet bär det iväg till circle tatto i sumpan för att eventuellt få en bild av min tatuering hur den kommer bli i färg, eftersom salong betong endast jobbar med gråskalor. så kanske man kan avgöra om det blir gråskala eller färg. men något jag absolut kommer satsa på är att försöka få den gjord i miami av självaste miami ink. det vore bara så jävla läckert!




Du ville träffa mig i veckan
det var nån dag som passade dig
du tog förgivet att jag kunde
men du glömde fråga mig
du glömde fråga mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar