onsdag 18 augusti 2010

so far away

tänk om man ändå hade råd med en PT som man kunde träna med varje dag. fan så jag hade tränat. jag hatar att träna ensam. det går verkligen inte. förmodligen bland det värsta jag vet. en sak förstår jag inte... landstinget kan inte ordinera operationer till dom feta till höger och vänster för det kostar för mkt pengar... men fan vad många PT timmar man skulle kunna få för bara hälften av dom pengarna, och det skulle vara så sjukt mkt skonsammare. varför kan dom inte ordinera något sådant istället? som en annan utväg istället för operation? I don´t get it. think outside the box säger jag. jag skulle iaf lätt vilja ha en PT. det önskar jag mig i julklapp.

idag är det dagen D. jag har inte sovit på hela veckan för att jag har längtat så mkt. självklart pga andra saker också men lite pga detta. jag älskar innebandy, och jag längtar till ikväll. jag kommer förmodligen vara helt värdelös men det skiter jag i. jag har saknat min klubba!

jag måste bara få byta min lägenhet. snälla ge mig ett svar så jag kan få lite lugn i mig. jag pallar seriöst inte mer av detta.

idag är det bara 29 dagar kvar. 29 jävla dagar. se till att tiden går fort!




Stockholm 02, maj och skymning faller
Jag hoppas på ett kort som inte lagts
Jag litar till ett ord som inte sagts
Min lust är fri, men min frihet är bakom galler
Res med mig
Till ett annat land

Vi faller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar