torsdag 19 augusti 2010

med ena foten utanför

äntligen var det dags, dagen D. Dags för innebandy. som jag hade längtat! det första jag lyckades med att göra var att gå vilse på uppvärmningen. 30min senare kom jag tillbaka då alla var sjukt oroliga och på väg ut för att leta efter mig. haha. jag sa att jag passade på att ta en sightseeing, det var så fina bostadsområden. typiskt mig att gå vilse! träningen sedan gick faktiskt skapligt bra. man är ju aldrig någon mästare på första träningen men jag tycker det gick bättre än vanligt. sjukt härligt att få hålla i klubban igen! ser redan framemot nästa träning och hoppas på att den går snäppet bättre.

idag är det tänkt att jag ska ut och titta på lägenheten i sundbyberg, får se om det blir så. verkar mkt struligt med det där. och även att få ett svar om jag nu kan byta eller inte. fan jag bara hoppas att allt går igenom och ja kan sluta tänka på den här skiten!

på lördag är det ölspel, takida och utgång! känns som att jag inte varit ute på evigheter och har egentligen inget sug efter det heller. men jag vill se takida! kommer bli magiskt.

idag är jag trött. hur mår du?
28 dagar kvar nu.




Susanne tog en återvändsgränd
Det visste hon nog för länge sen
Så mycket piller, så lite sömn
Så lite ork, så mycket dröm

Och Magnus gick in i en vit korridor
Kvarten för ensam, stan för svår
Och Jonas ska hitta en mening i nån indisk by
Så trött på sanningen, behövde en ny

Och tornet i Sofia sträcker upp sig mot himlen
Över torgen här går var och en för sig
Om vi förlorar varandra här i vimlet
Så minns att jag står bakom dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar