söndag 15 augusti 2010

impossible

jag har faktiskt haft en helt fantastisk helg, det måste jag erkänna. jag behövde en helg hemma alldeles för mig själv och bara ta det riktigt lugnt. sova ut ordentligt och fundera lite. det har varit bra. lördagskvällen kantades av besök vilket var riktigt trevligt. ett mycket trevligt sällskap. dagen idag var det dags för visning och jag hoppas och tror att det gick bra. jag hoppas faktiskt att dom är intresserade, precis lika mkt som jag är intresserad av deras. för det är jag faktiskt. jag har suttit i princip hela helgen och vägt fördelar och nackdelar med olika saker. och det jag egentligen har kommit fram till, är att hur mkt jag än funderar kan jag inte veta hur det blir föräns efteråt. men, jag har bra känslor om det där. det känns rätt på något sätt. bra lägenhet, bra hyra, bra för elvis, bra område, bra kök, bra balkong. och vad är det egentligen jag har önskat? jo, ett bra kök, balkong och bra hyra. lägenheten uppfyller dom kraven. det är lätt att ta sig hem på kvällarna, linjen är inte så läskig. och vilka går jag ut med? jo, marcus. då kan vi dessutom åka samma linje vilket är bra. jag ser inga direkta negativa saker faktiskt. men det finns tre med den andra. gasspis, litet badrum och blåa linjen. gasspisen behöver ju iofs inte vara något negativt, det är något man kan lära sig. litet badrum funkar inte med tanke på hur sjukt mkt grejer jag egentligen har där, och vill inte ha det ute i hallen. men blåa linjen... jag tycker egentligen den är hemsk. och det kan jag inte göra något åt. men som sagt.... jag får se hur det blir med allt. jag tror ändå det löser sig till det bästa tillslut. och jag kan inte skaffa lägenhet utifrån alla andra, jag måste välja efter vad som känns bäst för mig.

sen måste jag bara säga att marcus är en bra kille. förjävla bra faktiskt. jag uppskattar vår vänskap. överdirektör palmgren!

vad händer i veckan då? jo, titta på lägenheten imorgon och innebandyträning på onsdag. fyfan vad jag längtar. kommer vara som dagen före julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar