onsdag 25 augusti 2010

brand new day

idag är det fest för hela slanten. VIP fest rättare sagt och sånt gillar vi. tidningen chic firar 20 år eller nått liknande och firar detta med ett stort event! Hollywoodfruarna, goodiebags, champagne och hoffmaestro. gratis är gott och jag gissar på att detta kommer smaka extra gott. själklart kommer vi vara där från jobbet och bidra med våra produkter, vilket ger en extra liten lyx. jag lovar att ge en uppdatering imorgon!

det är precis som förut, ännu en gång. jag gav dig en sista chans för att förändra det som var, men det fortsätter bara att gå i samma anda. men det var som sagt din sista chans så nu är det slut. jag kan inte bara fortsätta att ge när du aldrig ger tillbaka. du är en helt fantastisk person och vän, du har gett mig så otroligt mycket. glädje, trygghet, vänskap... samtidigt som du nästan har tagit ännu mer. jag kan inte ha sånt i mitt liv. du lovar stort men håller tunt. så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.

och imorgon äntligen så åker jag iväg. kommer bli fantastiskt skönt och trevligt att komma hem! middag och spelkväll med tillhörande vin väntar på torpgatan på fredag och tokerier utlovas till max! där bjuds det inte på nå sju sorters kakor utan snarare sju sorters whiskey, och gladast är nog inte räven utan mamma. pappa får nog sin vanliga rom och cola och jag och carina siktar nog på vinet! en fredag i vanlig ordning helt enkelt. sedan får vi se om lördag bjuder på en tur till umeå eller inte, kanske om jag har tur bjuds det till och med på en tur till frissan. återstår att se. elvis kommer iaf leva rövare som vanligt. vi gillart!




Är det mörkret, är det stressen,
är det vintern, är det Stockholm, eller livet?
Jag är en av alla dom som tagit lycka,
i sinom tid, för givet, sen jag var barn.
Jag är en av alla dom som varit barn,
men sen glömt bort den färdigheten.
Jag är en av alla dom som skyller sina
sorger på den här planeten, och den här stan.
Och jag vill vara mer för Dig inatt.

1 kommentar: