fredag 6 augusti 2010

club can't handle me.

igår hade jag en liten dejt med söta rebecka. en helt fantastisk liten människa. det är så mkt glädje i henne så ni kan aldrig ana. vi skulle bege oss ut till lilla gatans tatuering i solna, men dom hade stängt en kvart innan vi kom dit. kanske meningen, kanske inte. vi fick iaf ses och prata lite vilket var riktigt trevligt. ikväll blir det lite vindrickande hemma hos henne med hennes pojkvän erik och vår vän victoria. kommer bli sjukt trevligt! bara sitta och snacka lite och ta det lugnt. känns som att det behövs!

och imorgon är det lördag. ÄNTLIGEN!! winnerbäck ftw. kommer bli magiskt. jag bara längtar så förbannat mycket! sen att få träffa sofie kommer också bli mys. en kväll för oss själva att njuta till! så kul att gå på winnerbäck med någon som uppskattar honom lika mkt som en själv också. så det blir nice!

på måndag ska jag åka till sundbyberg och kika på en lägenhet jag eventuellt ska byta till. enda minuset är ju att det är gasspis men vafan... så svårt kan det ju inte vara?! alla som haft det säger ju att det är helt suveränt.. och det känns som att det kan inte hänga på en sån grej.

sedan drar innebandyn igång igen nästa vecka vilket också känns SJUKT jävla bra. har verkligen saknat innebandyn och den om något håller mig alltid uppe. ibland som terapi. är man förbannad så skjuter man bara lite hårdare.

nästa vecka kommer även monica och eva tillbaka. behöver jag ens förklara hur förbannat skönt det ska bli?!



För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar