tisdag 24 augusti 2010

the winner takes it all

Så jävla nice!! jag har aldrig vunnit något stort i hela mitt liv. men äntligen!! jag har vunnit en digtalkamera av ticket. kan ju knappast ha kommit mer lägligt heller med tanke på resan och med tanke på att jag inte äger en kamera! det bör även sägas att den är vattentät till 3m djup, vilket gör att jag hoppas kunna fota både hajar och sköldpaddor när vi snorklar. kommer bli awesome! tack ticket!



träningen igår då? totalt värdelös. ett tag funderade jag på vad jag ens gjorde där. har nog aldrig varit så dålig i hela mitt liv. men efter 2h styrke och intervall träning så var jag inte mkt till lirare! shit vad död jag var. men den här gången gjorde jag inget självmål iaf, det blev 2 ass istället! det känns i kroppen idag kan jag säga efter alla utfallssteg, får hoppas på en bättre gångstil imorgon då chic galan på berns äger rum! DET kommer bli awesome också. Goodiebags, tilltugg, champagne och hoffmaestro... de e nice!! och har jag tur så kanske det blir sällskap efter festen också, vi får se hur allting löser sig. snart är det norrland iaf. jag längtar!

sedan fyller min kära mor år idag också. 27 år blir hon. grattis säger vi till henne!


23 dagar kvar nu......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar