fredag 13 augusti 2010

the fear you won't fall

jag börjar få psykbryt på pengar snart. jag hatar det överallt annat. det känns som att alla andra kan prioritera bort en sak, medans jag bara kan prioritera en sak. och det stör mig att jag inte kan få se en konsert med joshua radin i år när den är precis under vår resa. och jag har inte pengar att se honom någon annanstans. självklart, är jag överlycklig över vår resa, men man får väl vara lite bitter ändå right?! min blogg, min bitterhet. jag ska ha en riktig värdelös helg. jag ska ligga hemma och inte göra ett skit. jag har varken pengar eller kompisar att göra något annat verkar det som. bitterhet deluxe säger vi men gladast är nog räven. det vore dumt att gå på stan, för då vill man handla. jag kan inte festa, för jag har varken pengar eller alkohol. jag kan inte gå på bio, för jag har inga pengar att köpa biljett för. jag får ligga hemma i soffan och se film, det har jag iaf hemma. kul. vad ska ni hitta på?

och jag varnar er. såhär fruktansvärt bitter kommer min blogg att vara fram tills att vi reser härifrån. eller att jag får byta lägenhet. och jag skiter i vad ni tycker eftersom det här är som sagt min blogg. jag kan ju inte ringa och prata med någon heller för den skulle kräkas över min bitterhet. och jag skulle nog kräkas över personens positivitet. för ni måste hålla med.... bland det värsta som finns måste vara när man nästan ligger ner och gråter över hur dåligt man mår... sen kommer nån flinandes olle förbi och säger: ja men efter regn kommer solsken! man vill bara kasta den i havet då, eller hur? och självklart glädjs jag med alla er andra som får vara med o olika saker, men man är sig själv närmast, eller hur?

nåväl. det får vara elvis och jag. vi har det säkert mysigt. 2 veckor kvar till lön också. livet leker just nu.

den här nya månaden du fick är snart slut. jag undrar hur du hade tänkt att lösa det här.





And I know it's easy to say but it's harder to feel this way
And I miss you more than I should

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar