torsdag 2 september 2010

den vinner som är trägen

har haft första mötet med BOJ efter sommaren och det var riktigt trevligt att ses igen. ser ut som att många spännande studiebesök är inplanerade för hösten! kommer bli toppen det här.

träningen igår gick verkligen över förväntan och det känns sjukt nice! kändes som att allting gick min väg igår, förutom kanske skotten. dom måste verkligen till förbättring. passen gick fenomenalt igår och jag hade väl ungefär 6st ass igår och ynka 2 mål blev det. men 2 är bättre än inget iaf och ena målet var helt sjukt cp snyggt. i princip 100% ren och skär tur också, men snyggt var det iaf! på lördag vankas det träningsmatch och på söndag blir det seket för min del under cup. trevligt!

idag är det exakt 2v kvar till avresa och jag längtar som aldrig förr! jag kommer dock inte skriva i denna blogg under tiden utan det blir på resedagboken.se. om det är så att någon önskar få ett mail till sig varje gång den uppdateras så släng in en kommentar med din mail så fixar jag det!

helgen lever i ovisshet och det ser ut som att den kommer bli oerhört lugn. jag hoppas dock på besök men tiden får utvisa.

på jobbet har jag iaf haft 2 riktigt sköna dagar nu när alla förutom maria, monica och eva varit på marknadsmöte. imorgon börjar allvaret igen!




Ser dig på blåa i april
i telefon i nya jeans
men jag har samma trasor, går och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film

från och med nu
från och med du

1 kommentar:

  1. Du vet min mail va?! Jag kommer absolut att följa din resa. Det vet du. :)/Din vän med minnen från West el, Fylletaxi :P

    SvaraRadera