torsdag 9 september 2010

Idol

Jag säger bara två saker; hemlösa Olle och karlsson på taket! dom två kommer gå långt, det lovar jag er. vilka snubbar alltså! jag satt och hoppade i soffa när både olle och emil rivde av grymma låtar med sin gitarr och sin fantastiska röst. bör även tilläggas att Olle lär vara en av dom snyggaste som vandrat i ett par skor. men icke att förglömma tjejerna! nu kommer jag iofs inte ihåg namnet på dessa två tjejer, men hon som sjöng låten Samson av Regina Spector var så otroligt grym. Och den tjej som satt i rullstol och sjunger Ane bruns version av Big in japan så jag sitter och gråter i soffan. så SJUKT jävla bra avsnitt igår. detta år kommer bli fantastiskt idol år tror jag. och ja, jag är en så jäkla stor idol nörd and I'm proud of it!!

alkoholen är inhandlad och festen är uppstyrd inför imorgon. kommer bli en fantastiskt kväll det är jag säker på. förfest på konstgjutarvägen i vanlig ordning, hoffmaestro på grönan och bjuda maria från jobbet på en öl, mellanfest på konstgjutarvägen och därefter någon awesome krog! jag längtar.

träningen igår gick piss. jag var trött redan innan och kände mig inte alls på topp, men jag var där iaf och gjorde mitt bästa. det som stör mig, är att jag på träningar spelar så jävla mycket bättre som forward, men att jag på matcher är så himla mkt grymmare som back. hur fasen kommer det sig? grymt irriterande iaf.

efter jobbet idag blir det en snabbis till karlaplan, sen till söder och sedan hem. kvällsmys med elvis till idol och sedan sova. jag längtar till imorgon. om jag nu inte redan nämnde det.




Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar så kan jag sakna
Tryggheten från gamla dagar
men det finns inget som kan få dom tillbaka
Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar så kan jag sakna
Tryggheten från gamla dagar men det finns inget som kan få dom tillbaka
Ibland vill jag återvända
Men det finns ett litet dilemma
Det känns som skorna börjar klämma
Och jag får växtvärk jag måste lämna
Staden känns för liten
Du och jag börja om det känns för tidigt
Eller för sent hur den än blir de,
kommer alltid vara en del av mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar