tisdag 7 september 2010

society

igår var det träning och jag trodde på fullaste allvar att jag inte skulle överleva. har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv, men ändå var det en så fruktansvärt rolig träning. kan säga som såhär, att så tränad som jag är nu var jag inte ens i slutet av förra säsongen då man är som mest tränad. och då är jag ändå oerhört otränad nu. så ni kan ju tänka er! vi tränade iaf bollnertagning, volley, långpassningar med mera. sjukt roligt och jag fick till några riktigt grymma skott! gladast är nog räven.

vette fan om det är jag som är efter eller vad det är, men det är ju för guds skull Idol idag!! denna fantastiska serie har premiär idag och oj så jag har längtat. jag är ett riktigt stort fan av idol och jag ger fan i vad alla andra tycker, haha, men jag bara älskart! ska bli spännande att se vad denna säsong har att erbjuda! så ikväll blir det till att tvätta och mysa i soffan. imorgon är det dags för träning igen!

fredagen kommer bli grym på alla sätt och vis!! norrland och värmland gör comeback!! det kommer bli stad i ljus, karatefylla, hoffmaestro och massa annat skoj! kommer bli en toppen kväll på alla sätt och vis tror jag. sista festen innan resan blir det också. sedan packning, tvättning, och en hel del innebandy. men jag klagar inte!

Pratade även ut lite med Alex igår, vilket var oerhört skönt. det har blivit så oerhört fel mellan oss två och det är verkligen på bådas ansvar. jag som överreagerar och han som lovar för mkt. men jag hoppas på bättre och ändrade tider framöver. för han är en så oerhört fin vän till mig.

blev tvungen att tillägga; jag fick precis världens bästa beröm utav en av våra kunder som var på besök. jag hjälpte henne med en sak i somras som var rätt så viktig, men som kanske inte var så krånglig att fixa. jag har aldrig träffat denne person tidigare men vi har haft mycket kontakt via telefon. Nu visar det sig att hon är här på besök och jag kände igen hennes röst så jag gick och presenterade mig... hon blev så överlycklig av att få träffa mig så det var galet. jag vet inte hur många gånger hon tackade mig för hjälpen och hur glad hon varit över det. det hör ju inte direkt till vanligheten att man får sånt beröm så jag tar åt mig av vartenda litet ord! tack.



som du kanske har förstått, jag är hos dig igen.
jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar