måndag 6 september 2010

almost lover

jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. en helg som började så himla bra, men slutade så himla dåligt. dock så har jag inte så mkt att säga faktiskt om det dåliga. det valet får stå för dig. även om jag verkligen inte kan hålla med dig någonstans och tycker det är oerhört trist att det var så lätt.

fredagen var fantastisk. på alla sätt och vis. morgonen började med ett oerhört oväntat och mycket trevligt sms, som sedan gjorde kvällen på sitt sätt. jag trivs verkligen med dig, på alla sätt och vis.

lördagen var det mys i södertälje där sötungen sofie bjöd på middag och det blev mycket prat och sedan film. en helt fantastisk kväll. och för att inte glömma det viktigaste. jag vaknade med 4 missade samtal från ett okänt nummer. när jag sedan lyssnade på mobilsvar fick jag veta att det var ifrån blommaffären vid gullmars och att dom hade ett bud till mig. första tanken var att dom har definitivt ringt fel. men när jag ringde upp så sa dom rätt adress och rätt namn... min andra tanke blev då, varför skulle mamma skicka blommor till mig?! jag fyller ju inte år? nej och inte namnsdag heller. tänkte om jag hade gjort någon god gärning och därav blommor, men inte det heller. ett mysterium. det visade sig senare att jag fick dessa blommor för att jag helt enkelt är jag. söt och underbar. och det var till rätt person också. kunde knappast bli bättre! jag har aldrig fått blommor i hela mitt liv. förutom ifrån mamma och pappa då.

söndagen började fint med innebandy och förmodligen sveriges roligaste domarpar. men kvällen avslutades som sagt jävligt tråkigt men inte mkt att göra åt det. jag orkar verkligen inte bry mig när det tydligen inte betydde mer.

och idag är det endast 10 dagar kvar till avresa. och eftersom ingen har lämnat sin mailadress så antar jag att det inte är en jävel som läser denna blogg förutom min mamma, eller att ingen är intresserad helt enkelt. nåväl. er förlust!




I'd never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me

Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be

So long my luckless romance
My back is turned on you
I should have known you'd bring me heartache
Almost lovers always do


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar