måndag 13 september 2010

soul sister

haha ja det var inte många rätt på förra inlägget kan jag lova. ingen karatefylla blev det och ingen come back med värmland heller. men vilken fantastisk helg!

Det var 15 000 pers på Hoffmaestros konsert i fredags, och minst 4000 stod utanför och kom inte ens in. det var HELT sinnessjukt mycket folk där. och vilken fantastiskt konsert! ju mer jag lyssnar på dom så ju mer tycker jag om dom. helt fantastiskt.

kvällen tillbringades med Maria från jobbet med sällskap, och jag med mitt sällskap. jag måste säga att det var en oerhört trevlig kväll och jag tror att alla instämmer i det! morgonen blev precis lika trevlig och jag har nog aldrig blivit så bortskämd i hela mitt liv. både med komplimanger och annat och det tackar jag oerhört mycket för. något som definitivt bör tilläggas är att jag än en gång, gick obesegrad ur bollkastningen på grönan. segern kändes precis lika skön denna gång! haha. det har iaf minst sagt varit en super mysig helg. ♥

ikväll bär det iväg ut till arlanda för att träffa den gamle räven! kommer bli fantastiskt trevligt att få ses igen och surra lite gamla minnen. jag saknar mina gringos där nere!

imorgon är det genomgång för el maco och myskväll till idol. sedan bär det äntligen iväg!!
2 FUCKING DAGAR KVAR!!!! WOOHOO.




Though life is ruff and the road is tuff
You can seize the day
You´re single now well then so am I
So let´s seize the day
Girl lose your blues and just laugh at life
And then seize the day
Cause you only live once

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar