måndag 30 november 2009

över gränsen

jag har gått och skaffat mig en coach. en helt egen. typ; tips från coachen. fast en proffsig sådan. imorgon hade vi vårt första möte där vi gick igen vad jag vill uppnå för mål inom ett år från och med nu. vad jag vill ha åstadkommit. det var rätt tydligt. om precis ett år vill jag ha sökt in till polisskolan och bli antagen. så nu har vi lagt upp början till min "träning" att kunna klara av alla prov man måste genomföra vid en sådan antagning. dom flesta vet redan nu, likväl som jag att jag inte skulle klara dom fysiska delarna, dock bortsett från simningen. så det är det vi skall sätta igång med nu. och på ett år känns det som att det är något man borde klara av. dock så ska jag förändra hela mina matrutiner också. och det kan ju bli rätt intressant, hur det ska gå. men jag ska försöka iaf. imorgon börjar skiten. haha. så ikväll har jag bokat en gratis bil från arlanda in till stan så ja kan åka och storhandla. blir perfekt! ni får hålla tummarna och stötta mig nu, det lär behövas :)

ett annat mål för mig är att lära mig att sätta gränser. jag är alldeles för snäll. jag måste lära mig att säga ifrån, att våga säga ifrån och inte hålla på och mjäka inför alla hela tiden. jag är en sån som jämt gör saker så det skall passa för andra, men det slutar alltid med att det är jag som får ta skiten, när jag egentligen bara försöker vara snäll. och nu får det vara slut på det.

sen hade jag såklart andra mål också, men inte några som jag känner för att delge mig av. idag ska jag njuta av en sista riktigt fet och såsig middag! haha. jag ska verkligen ta en klick extra bearnaisesås för nu blir det inte nå sånt på ett bra tag. men det blir nog bra, jag känner mig taggad faktiskt. jag känner mig redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar