onsdag 4 november 2009

anywhere is paradise

igår var det mysigt. kristoffer var på besök. vi käkade lite middag, drack rosé och spelade spel. jag fick stryk i TP. jag funderar starkt på att ringa dom och fråga vem som gjort frågorna. alla vet väl att världens giftigaste orm är taipanen och inte nån jävla havssnok?!? gud vad less jag blev. men det vart faktiskt en jämnare match än vad jag hade trott. så lite nöjd får man väl vara. jag trodde jag skulle åka på fet spö.

sedan har jag äntligen förstått charmen med en iphone. nu förstår jag varför alla vill ha en sån! den har ju ett alldeles fantastiskt kulspel!! ni vet sånt där kulspel som man kunde tippa och luta på, så att kulan skulle rulla ner i mål, och inte något hål längs vägen? det var typ det roligaste jag gjort på länge. så nu förstår jag er alla varför ni vill ha den, nu vill jag också det!

jag längtar så jag dör till fredag. jag vill ha fredag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar