måndag 23 november 2009

you don't know.

du fattar inte grejen va? nej, du gör visst inte det. jag blir så less. men jag förklara det, ännu en gång. jag förstår väl att det är totalt jävla fel av mig att vara arg på dig. klokare än så är jag faktiskt, jag förstår att det är fel. okej? det är precis därför jag har valt att inte prata med dig också. för jag vet att skiten kommer gå ut över dig, och det vill jag inte. jag förstår att du inte kan, men du måste förstå det från min situation. du vet vad som har hänt. och du OM NÅGON, borde även förstå hur piss jävla jobbigt hela skiten är. och mitt i allt detta, kommer du och säger att du inte kan hänga med på Takida. som jag längtat efter i evigheter. du måste väl förstå att jag blir knäckt? och jag VET att det inte är rätt att bli arg på dig, för jag vet att det som hände inte var ditt fel. men omedvetet/medvetet fan vet jag, så går det ut över dig. jag är grymt ledsen för det, men så är det. och eftersom jag vet att det inte är rätt av mig, så ville jag inte prata med dig för att förvärra hela skiten. men det var ju tydligen helt jävla galet det också. jag är hemskt ledsen, men jag orkar inte ta tag i den här skiten nu. jag orkar knappt ta tag i mig själv. jag hoppas VERKLIGEN att du förstår detta. jag kan inte förklara det på något annat sätt än såhär. jag ber så hemskt mkt om ursäkt.

1 kommentar:

  1. Hur fan kan du skriva det i din blogg?! Är det inte bättre och vara ärlig o prata med mig direkt istället! Jag har fan BRUTIT foten, därför jag ej inte kan gå på Takida och det är ju för i helvete inte nått och bli sur över!! Hade hellre gått på Takida med dig än o ligga hemma i 4 veckor förstår du väl? Kan ju knappt ta mig den lilla biten till toaletten innan jag är helt slut! Men fine, hör av dig när DU mår bättre. Förstår om du mår skit just nu o det gör jag verkligen men tycker det är elakt av dig och total ignorera mig, har inte brutit foten med flit!

    SvaraRadera