torsdag 26 november 2009

kiss the rain

jag fick en medalj igår! eller medalj och medalj... men ett litet pris. typ. nåväl, det var iaf en present för att jag lyckats bättre än min skeva kollega nere i Danmark. vilket gör mig så fantastisk glad! det handlar om årets julvaluteringar, vilket betyder att vissa kunder får betala sin faktura senare på julaskar som dom har beställt, och detta är något vi då måste lägga in manuellt i systemet. snarare komma ihåg att lägga in det manuellt. jag har hittils missat på tre st, medans min kollega har lagt in det på tre stycken. och bara det i sig är en vinst för mig! så då fick jag ett pris. dom vet att jag älskar smycken och är helt galen i det, så jag fick ett presentkort på glitter. hur nice är inte det?! :) jag har ju egentligen bannat mig själv från den affären, för jag kan aldrig gå in i den och bara titta. lite som HMs smyckeavdelning, dit går jag bara när jag vet att jag har råd att köpa något. hur som helst en sjukt rolig grej!

ikväll är det träning. känns riktigt nice faktiskt. behöver få springa av mig lite ilska känner jag. träffa brudarna och ha kul helt enkelt. snart blir det en till lagfest också, den är just nu i planeringsstadiet men kommer alldeles snart. kommer bli grymt!

imorgon kommer Herr C på besök igen också. det känns fint. det blir god mat, spel och filmtittande. den här gången ska jag dock vinna. har blivit lite för många förluster på sistonde. mys kommer det bli iaf. Han är fin han, den där Herr C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar