onsdag 11 november 2009

en tätort på en slätt

inatt sov jag verkligen ingenting. jag är så galet trött idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. vet inte riktigt heller varför jag inte sov inatt. det var inget jag funderade på eller så men det funkade bara inte. konstigt värre. inatt får jag sällskap iaf, så då får jag sova. det känns tryggt.

det är Herr C som kommer på besök. vi hade bestämt att vi skulle se den nya skräckfilmen, men tydligen uppstod ett missförstånd då han trodde att jag skulle fixa filmen och jag trodde att han skulle göra det. så vi får se hur vi löser det hela. men det blir nog bra. det är ju som sagt sällskapet som räknas och inte filmen, som herr C så vackert uttryckte det hela.

träningen i måndags då jag stod i mål för första gången på typ 5 år gick väl sisådär skulle jag uttrycka det. man tappar mkt på fem år ändå. bara känslan av var man har målburen är rätt borta kan jag lova er. haha, men det gick skapligt. vi hade en liten skytte tävling på slutet. det var sju st med 3 bollar var, alltså 21st bollar sammanlagt, och dom skulle till en början först bara behöva sätta 6st av dom, då skule jag göra 5st push-ups och fick dom inte in 6st så skulle dom göra det. det började två rundor med att dom fick göra 10st push-ups, sedan sänkte dom skotten till att iaf 3st av 21 skulle in i mål. det fortsatte med att dom fick göra sina pushups. och efter ungefär 7st rundor, så sänkte dom sig till 2st mål. men det var ändå dom som fick göra sina pushups. sen var det visst inge kul längre. vet inte om det var jag som var bra i mål eller dom som var värdelös på att skjuta. det får ni avgöra bäst ni vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar