måndag 16 november 2009

what if you

så var ännu en helg förbi och en ny vecka tar vid. helgen har minst sagt varit kaotisk och underbar på samma gång.

besöket från Herr C var verkligen top notch på alla sätt och vis och jag hoppas verkligen det blir fler såna. trivs verkligen i ditt sällskap. torsdagen innebar födelsedag och det firades lite grann ute på byn med Marcus då vi gick på filmpremiär och fick se delfiner slaktas. Det blev sedan middag och dryck uppe på nordic light hotel. riktigt fint där måste jag säga. Fredagen var den stora firar dagen och jag fick presenter, fika och blommor på jobbet och sedan väntades det besök från ida och martin senare på kvällen. Vi fixade till tacos och hade en riktigt trevlig kväll tillsammans. När dom sedan hade åkt kom Marcus över och då tog festen vid. Förfest hos mig och sedan åkte vi in till Maria när hon hade slutat jobba och drog sedan ut. På efterfest hamnade vi på något kontor hos en kompis till maria där det bjöds på både sprit och pulver i mängder. jag och marcus höll oss dock bara till det förstnämnda, det räckte gott och väl. när jag dock berättade detta för mamma så slänger hon ur sig frågan om vi inte hade lite gruppsex också, eftersom det är så dom gör i snabba cash. så hon trodde att det gick till så på alla fester här nere. och det blev varken pulver eller gruppsex för min del. vilken kass fest egentligen! men hon är söt hon min lilla mor. kl 8 kom jag hem och kräk vm började kl 9. lyckades somna till två timmar och sedan var det bara att göra sig iordning för match. min insats måste jag dock säga var rätt bra faktiskt, med tanke på att jag spydde i varje periodpaus. men jag gjorde båda assen till våra mål iaf vilket känns riktigt fint. matchen i sig tänker jag dock inte ens skriva om då den går till historien som den sämsta någonsin. domarparet var taget direkt ur sällskapsresan och jag tycker det är trist när en match skall avgöras på det viset.


sen saknar jag verkligen Dig. och då menar jag den person du var när jag började prata med dig, den varma och goa person jag lärde känna. ingenting känns bra av det som har blivit och just nu känns allting bara så himla krystat. jag vill ha dig nu som jag hade dig förut. saknar våra samtal och dina goa sms. nu känns det som att vi knappt pratar längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar