måndag 2 november 2009

three is a magic number

ikväll blir det ingen träning för min del faktiskt. har så fruktansvärt ont i mina benhinnor så jag känner att dom behöver få vila ikväll. det behöver iofs jag också med tanke på hur lite sömn det blev. jag drömde iaf den mest underbaraste drömmen på väldigt väldigt länge. ni vet hur man ibland kan vakna upp med en viss känsla i kroppen? samma som man hade i drömmen. den liksom sitter kvar inuti en. och denna känsla är så härlig så ja kan inte med ord beskriva den. den är hjärtligt välkommen att dyka upp inatt igen!

imorgon kommer kristoffer över på besök igen. det blir trevligt! blir lite middag och lite spel. jag tycker verkligen om hans sällskap!

sen måste jag ju bara tillägga att det var oerhört trevligt med besök ifrån min kära mor också. min lägenhet är som ny igen! hon är bäst hon, min lilla mor!

och på fredag får jag äntligen åka hem till kära norrland. till mina älskade kissemissar. jag drömde om bus inatt också. vi lekte med sugrör. han älskar ju det den lilla rackarn. jag saknar honom. och min säng. och min släkt. och sivs smörgåstårta. oooooja!


sen så känns det väldigt skönt måste jag säga att vi har kunnat prata om det hela så pass bra som vi har gjort. jag hoppas verkligen inte att jag har förstört för mkt. jag känner mig fortfarande väldigt dum, men det kändes skönt att få prata med dig.


eller.... ?

1 kommentar: