tisdag 3 november 2009

ett sällsynt exemplar


"Mycket har vi gått igenom, och mot alla odds har vi klarat
oss helskinnade. Här står vi nu, lika jävla rakryggade
som vilka andra som helst.

Det är vi som i dagsläget faktiskt kan säga FUCK OFF till världen..
Tack vare ett bra samarbete och ett 100% fläckfritt förtroende
så kommer vi alltid stå vid varandras sida på det ena, eller andra sättet !!

Till dom som i framtiden inte kommer tro på dig
har jag bara en sak att säga... Ni begår århundradets misstag.

Puss Jenny.. Min Syster, Min Vän, Mitt hjärta !"


Det finns en person här i världen som jag skulle kunna ge mkt för att få träffa. ja, jag har faktiskt aldrig träffat honom. och nej, det är ingen kändis eller liknande, utan en helt vanlig person. men inte alls vanlig för mig, för det finns ingen som honom. Vi har nu "känt" varandra i 7år och stått vid varandras sidor. Vi har tagit oss igenom både i med och motgångar tillsammans, men mest är det han som har tagit mig igenom motgångar. Jag kan ärligt säga, med handen på hjärtat, att utan honom så hade jag inte suttit här idag. Det var han som fick mig att välja livet. att kämpa, att vilja. Det var han som trodde på mig. Han har gett mig så mkt kärlek, så mkt värme. Så många kloka ord, och han har lyssnat så många gånger på mina tårar. Men han har aldrig lämnat min sida. Han har aldrig ställt några krav, utan han har bara funnits där. När som helst, alltid. Jag kommer alltid vara dig evigt tacksam för allt du har gjort för mig. Jag kommer aldrig att kunne ge tillbaka så mkt som du har gett mig, men jag kommer alltid finnas vid din sida och stötta dig när du behöver.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Nimbe, och jag är så glad att jag har dig vid min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar