måndag 23 november 2009

dead and gone

hahah. alltså seriöst, det här är ju bara för roligt för att vara sant. det här är helt sinnessjukt. jag fattar verkligen inte vad som händer. varför? varför blir det såhär?

som många vet är Takida och Winnerbäck mina husgudar. jag älskar dom. dom betyder mkt för mig, och i år har båda två turné ute i Sverige. som jag hade planerat och bestämt att gå på. nu har båda skitit sig. efter varandra. först bestämmer jag med mikaela att vi ska gå på takida, hon bryter benet och kan inte gå. sen bestämmer jag med maria, och nu ska hon jobba. igen. så nu sitter jag här med två biljetter och ingen att gå med. exakt samma visa hände med winnerbäck, dock inte med maria och mikaela. vem fan vill mig illa?! varför händer sånt här?! jag slår vad om att julen kommer kuka ur totalt också. då går jag fan under jorden. då kommer jag seriöst att gömma mig i min garderob för evigt. jag lägger fan ner nu, på heltid. ingen prioriterar mig, så nu ska jag fan inte prioritera någon annan heller. så enkelt är det! skyll dig själv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar