onsdag 18 november 2009

knock you down



Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot.

Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå.
Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå.
Winnerbäck - En svår och jobbig grej



känns som att jag bara ger energi till alla men får ingenting tillbaka. nu är den energin rätt slut kan jag lova er. har ingen motivation till nånting. ingen lust, ingen energi. jag bara ger och ni bara tar. det här är dessvärre ett återkommande problem och jag verkar inte lära mig heller. vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, hur jag kan förändra. jag försöker behandla andra som jag själv vill bli behandlad. alla gånger funkar det inte, men jag försöker. om jag själv hamnar i en situation där jag är osäker på vad jag ska göra, försöker jag sätta mig in i motsatt situation och se hur jag skulle vilja bli behandlad och sedan fattar mitt beslut efter det. jag verkar dock vara ensam om att tänka så och det suger. jag skulle så gärna vilja vara precis likadan tillbaka, men jag tror inte det skulle hjälpa tyvärr. och det skulle inte vara jag. ibland får man bara lov att ta lite ansvar, även fast det kanske inte är det roligaste. men man får bita ihop. trist att ni själva inte ser det bara. folk säger åt mig att sluta vara snäll. men seriöst, vart är världen på väg då? om man ska sluta vara snäll. det låter bara så grymt idiotiskt tycker jag. äsch, jag vet inte men jag är bara så grymt less just nu. ups and downs I guess.

ferrari festen igår då? jodå, den var trevlig. gratis är gott. andra detaljer kan utelämnas! och ikväll är det dags! vinna eller försvinna! haha eller nått liknande. dags för den stora TP utmaningen. det går ju alltid bra att vara kaxig i början men jag hoppas på vinst. ska sätta mig och plugga lite nu. eller nått. kanske inte. nåväl! det blir intressant iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar