söndag 22 november 2009

hero of war

jag ser att du har ringt mig, men ska jag vara ärlig så har jag ignorerat det. jag orkar verkligen inte prata med dig. jag vet inte vad jag ska säga riktigt. jag är bara så jävla arg och besviken. dock inte på dig, egentligen. jag är väl inte mer än människa och förstår att saker och ting kan hända, som gör att man inte kan. men det är så jävla typiskt. och just nu. efter allt annat som precis har varit också. jag orkar inte bry mig. jag orkar inte prata med dig. tyvärr är det dig det drabbar, rätt eller fel, men så är det. och därför kan jag inte svara när du ringer. jag orkar bara inte.

jag hade iaf en helt fantastisk kväll igår, tack Marcus och Rebecka. det var lite av det jag behövde faktiskt. en riktigt rolig kväll ute. det blir fler såna framöver hoppas jag på!

sen hoppas jag att du kommer imorgon. jag längtar efter din närhet. den har alltid varit speciell och kommer alltid vara. jag mår verkligen bra av den. och det behöver jag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar