fredag 27 november 2009

j'aime la nuit

jag tycker det är roligt med dofter. det har jag alltid tyckt. Ida sa till mig förra gången vi sågs att jag har alltid varit parfymkvinnan. jag har alltid haft massvis med olika parfymer hemma. Och det stämmer absolut. Jag tycker om själva flaskorna, dofterna, designen.. allt med dom. det har jag alltid gjort. men jag har ju inte varit vidare bra på det hela. man har ju valt en doft man gillat och sedan har man haft den tills den tagit slut. som många vet så jobbar jag ju numera med dofter, och tycker det är fantastiskt roligt. jag har lärt mig att bära olika dofter till olika kläder, hur man vill känna sig, om det är dag eller kväll osv osv. och just idag fick jag oerhört mkt beröm för mitt doftval. den passade mig sa monica, till kläderna och stilen. det kändes kul att höra faktiskt, att något ger resultat. och att man själv känner att man lärt sig nya saker. den jag bär idag är så mkt som La perlas, j'aime la nuit. den är helt fantastisk tycker jag.

igår var det dags för träning igen och jag måste säga att jag faktiskt är lite stolt över mig själv. jag har verkligen noll kondition och det har jag väl iofs alltid haft, men igår märkte jag verkligen att den blivit bättre. jag sprang en sträcka, jag skall inte säga hur lång, men jag sprang hela den. och det har inte jag gjort på typ 10år. det är ingen gigantisk sträcka, verkligen inte. men för mig var det gigantiskt. för jag har verkligen inte orkat det förut. vilket känns sjukt jävla roligt för uttrycka mig ordentligt. imorgon är det dags för match igen, och det kan eventuellt bli så att jag får stå matchen imorgon. jag är verkligen inte taggad på det för fem öre, och jag tror det kommer sluta i totalt katastrof. men det får väl gå som det går helt enkelt. jag ska göra mitt bästa iaf.

och ikväll ska jag fan i mig vinna i TP. sådetså. jag satsar all in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar